Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Song Of The Day 24/10/2011

6 σχόλια:

  1. Έχω περιέργεια να ακούσω και τον υπόλοιπο κάποια στιγμή.. Τον άκουσε κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν τρελαινόμουν για αυτούς... κάτι δεν μου έκανε τότε και κάτι δε μου κάνει και τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι Jane's addiction υπήρξαν από τα πιό σημαντικά πράγματα που συνέβησαν στην νεότερη ιστορία του rock. Όποιος δεν τo ένιωσε... back to (rock) school please :-P . Για πολλούς λόγους τώρα μιλάμε για άλλη μπάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...συμφωνώ με Τόλη. Αλλά καλύτερο από U2 (εντάξει, αυτό δεν είναι δύσκολο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για τους Jane's Addiction έχω γενικά περίπου την ίδια άποψη με την Kat. Ποτέ δε με ξετρέλαναν. Αλλά μου άρεσαν.
    Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που θα περίμενα να ακούσω... Και για αυτό έχω και την περιέργεια να ακούσω και το υπόλοιπο.

    Αλλά όχι και βαρετό και U2... φαρμάκι στάζεις... χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή