Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Song Of The Day 7/9/2011


8 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό τραγούδι!
    Επίσης, μου αρέσει και το φόρεμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικο το φορεμα!
    Επισης, μου αρεσε και το τραγουδι :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγγνωμη ρε παιδια αλλά δεν είναι λίγο παράφωνο το παλληκάρι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τους είχα δεί στο Roadburn και το είχαν. Και το φόρεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παράφωνος ίσως και να είναι... Αλλά εμένα αυτό μου βγάζει λυρισμό... Στο Roadburn;;; Είναι λίγο περίεργοι τύποι... Εντύπωση μου κάνει που έπαιξαν live γενικώς... Μιλάγαμε από mySpace, αλλά έχω χάσει τα ίχνη τους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν τολμάω να σκεφτώ για live,αλλά αφου το λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωστή είσαι τυχερός...
    Εμένα μου άρεσε η χροιά της φωνής του, είναι από τα πρώτα πράγματα που σκέφτηκα όταν άκουσα το τραγούδι..κάτι μου κάνει η φωνή του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμενα με εντυπωσίασε παντως. Κομματαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή