Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

kostis choice 27/11/11


A '89 landmark...

43 σχόλια:

  1. Τι μου θυμησες τωρα βρε kostis....
    Θυμαμαι τοτε που πρωτοκυκλοφορησε...τρελο κολλημα,δεν υπηρχε περιπτωση να φαω τη φρουτοκρεμα μου αν δεν το ακουγα πρωτα!
    Μνημειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. naaaaaaaah,γιατι να γυρισω?παω γι'αλλα,δεν εισαι κ οι led zeppelin του ερωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...more intense than that, i am the love child of King Crimson and Burzum.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα το ειχα καταλαβει πως εισαι τερατογενεση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. milupa?cupcake?να σου πω,μηπως φορας καμπαρντινα κ συχναζεις εξω απο σχολεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όχι, αλλά τώρα βγήκα από το μπάνιο και φοράω μόνο την πετσέτα μου, εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω σου ειπα οτι φοραω καμπαρντινα κ εσυ σκεφτεσαι το Δημοσσ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οκ., sorry. Απλά σκέφτηκα πως όλοι οι καλοί χωράνε. Πάμε πάλι... και μέσα από την καμπαρντίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ κάτω από την πετσέτα το yeros.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και κλείστε το τηλέφωνο τεσπά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι κρύος και μου την έριξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Δημοσσ
    σου ειπα τι να απαντησεις,κ εσυ παλι λαθος το εγραψες!
    παμε το μαθημα της ημερας...
    το ελληνικο ερωτηματικο ειναι το πληκτρο διπλα απο το L.
    το αγγλικο,shift κ το πληκτρο διπλα απο την τελεια.
    Αμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είστε αγράμματοι και ανέραστοι. Πάω να τον παίξω στο μέσα δωμάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ουφ, πανω που νομιζα πως μας κατσικωθηκε για τα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρε yeros, το βίντεο δείχνει τον Cornell ημίγυμνο κι εσύ λες ότι κάτω από την καπαρντίνα έχεις τον Δημοσσ και τον Κωστή???!!! WTF?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ο kostis ξεκινησε για το μεσα δωματιο στις 11:35 μ.μ. και γυρισε γραφοντας και σχολιο στις 11:43 μ.μ.!!! τα συμπερασματα δικα σας...χαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Κaterina
    το Δημοσσ ναι,τον kostis δεν τον καταλαβα,μπηκε κ βγηκε γρηγορα!
    Τωρα οσον αφορα τον Cornell,ban me,αλλα δεν.... Sorry!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα δεν μπήκα καν. Η δυνατή επιθυμία βέβαια, μπορεί να δημιουργήσει παραισθήσεις. Γι΄αυτό και ο yeros λέει δεν με κατάλαβε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ισα ρε rocker!Παραισθησεις εχεις εσυ απο τα πολλα σουβλακια-σκυλακια που τρως κ απο τη μαλακια-αστραπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατανοητή η συμπεριφορά σου yeros. Μετά τη αρχική φάση του σοκ εισέρχεσαι στην φάση της οργής. Αν φανταζόμουν πως θα σου δημιουργούσα τέτοιο τραύμα δεν θα σου επέτρεπα να αναπτύξεις τέτοιες φαντασιώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ε ναι,λοιπον,το ομολογω,με κατελαβαν οι φαντασιωσεις χθες,επαθα ενα κατι η γυναικα!
    ....απο την αλλη ομως....ειδα μετα το super δημητριος κ η ζαβλακωμαρα σου μου εφερε ζαλαδα κ οργη για την καταντια του ανθρωπινου ειδους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ααα... είχες ΚΑΙ την εικόνα μου στο μυαλό σου. Φαντάσου, που παίζω τον βλάκα Ελληναρά, και πάλι sexy είμαι. Από κοντά, λέει, η θέα μου προκαλεί οργασμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αρα επαιζες τον εαυτο σου,ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χμμμ... (the stupid Greek guy made you wet, so...) Ε ναι, λοιπόν, έτσι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @yeros: τι είναι το super δημήτριος?
    Επίσης, γιατί η συζήτηση συνεχίζει να περιστρέφεται γύρω από τον kostis ενώ το βίντεο επαναλαμβάνω, δείχνει τον Cornell νέο με μακρύ μαλλί και ημίγυμνο? ΜΑ ΠΩΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ yeros???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @kostis
    ναι,kostis,συνεχισε,πες κ αλλα
    @katerina
    μαλλον εχω περιεργα γουστα,τι να πω???
    οσο για το super δημητριος,ειναι ντοκυμαντερ για τη ζωη του καυλιαρη γυναικοκατακτητη απο πανω.super ενδομητριος ηταν ο αρχικος τιτλος.αμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γαμώ την δουλειά μου, γαμώ!!! Έχω χάσει κουβέντα επιπέδου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή