Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

δημοσσ choice 14/11/2011

26 σχόλια:

  1. Πωωωωω έχεις ρέντσ αποψε ες μη συνεχίζεις θα μας πεθάνεις...not :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατερινα, αποψε ες κανειτσ μπαμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βαλε κανα τόνο κ μετά σχολιάζεις :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πω πω... προσωπικότητα... άτονη :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πει; Τα αυτονόητα; Το μόνο πράγμα που ΔΕΝ βαριέται είναι να αγοράζει βινύλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και να μιλάει στο τηλέφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μολις μου ειπε ο Δημος στο τηλεφωνο τι του γραψατε και μπηκα να το δω με τα ματια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου πω γέρο... Τον ξέρουμε ΠΟΛΥ καλά, δεν κάνουμε πλάκα... αυτά ακριβώς που είπαμε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε τοτε βγαλτε κι αλλη βρωμα στη φορα,να μαθω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρώμα βγάζουν τα πόδια του όταν βγάζει τις μπότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μην ανησυχεις yero, δεν φτανει η βρωμα μεχρι τα Γιαννενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. η την Κερκυρα! η την Αρτα! η οπου αλλου σε δειχνει το google maps αυτη την βδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι εμβελεια εχει?
    kostis,απο εσενα περιμενω να μαθω την αληθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι τι παίζει με αυτό; είσαι παντού yeros!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @kostis: είδες πάλι στο τηλ ήταν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μέχρι ρίο-αντίριο είσαι ασφαλής γέρο, μετά παίζει, αν έχει φρεσκομπανιαριστεί, μπαίνεις μέχρι και σπίτι του!
    Καλά Κατερίνα, εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ katerina
    ειμαι πανταχου παρων και τα παντα πληρων.
    και ειμαι και tech guru....μολις εμαθα στο δημοσσ πως να βαζει τονους!(btw,εμενα ΑΛΗΘΕΙΑ δεν μου αρεσουν και γι'αυτο δεν τους χρησιμοποιω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή