Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Katerina’s Choice, 16/11/2011

14 σχόλια:

  1. Η μονη φιγουρα που δεν εκανε ειναι το the robot!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. shake that ass baby! groovy yeah!!
    μα yero αυτος ειναι λευκος!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα ναι, παρόλα αυτά εμένα μου αρέσει ο Thom με ή χωρίς τα χορευτικά του ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Δημοςς
    yeah,but look at him shake his laffy taffy!
    oh,he's a brotha alright!
    @ katerina
    κ εμενα μου αρεσει,ειδικα στο σημειο που χορευει με τα χερια στις τσεπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχ...i guess he stole those laffy taffy moves from here...

    http://www.youtube.com/watch?v=3NXBgSCSrIk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Δημοσσ
    κ ολα αυτα απο τον ιδιο ανθρωπο που βαριοταν να ανοιξει το στομα του για να κανει σωστο lip sync στο video του (λατρεμενου)karma police!εξελιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχ...κλαιω yero!!! λοιπον τι λεγαμε? α, ναι
    so he thinks he can dance...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Δημοσσ
    "χαχαχ","κλαιω","τι λεγαμε?"...
    what the hell???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @yeros: πράγματι!
    @δημοσσ: εσύ δεν καταλαβαίνεις από τέτοια...άντε να ραπάρεις λίγο :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @yeros:εχω μνήμη μισότρελου χρυσόψαρου... σχώρα με
    yero yero, γιατί να σαι ο yero..αρνήσου τον πατέρα σου, αρνήσου το όνομα σου, ή αν δεν θες αγάπη τάξε μου και εγώ θα πάψω να είμαι μισοτρελού χρυσοψαρού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για μένα το καλύτερο κομμάτι του δίσκου.Και μου αρέσει και πώς το βγάζει με την κίνηση, άμα πιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα στο στομάχι μου καθόταν αυτός ο άνθρωπος... Πανέμορφο παρολαυτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου κάθεται στο στομάχι ο αγαπημένος μου Thom;;; δεν το περίμενα αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι ο άτιμος... Δεν μπορώ να τον βλέπω αλλά τον παραδέχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή