Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Katerina’s Choice, 30/11/2011



Από τον προσωπικό δίσκο του Noel

5 σχόλια:

  1. Goody!! ;)
    Πολύ μου αρέσει Kat, και ποιος θα το περίμενε χεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασσικός Noel από τη μία αλλά είναι καλό, συμφωνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο τραγούδι, "συνέχεια" ενός παλαιότερου του.
    Εμένα δεν με ενθουσίασε ο δίσκος του... Αυτό άραγε ποιός θα το περίμενε...
    Επειδή όμως έχω μια συμπάθεια για το άτομο του οφείλω μερικές ακροάσεις ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κ εγώ δεν τον έχω πολυακούσει κ πιστεύω ότι είναι κλασσικός noel όπως είπα κ τέλος πάντων για αυτό ίσως δε δίνουμε τόση σημασία...όμως αυτό είναι πολύ καλό. Νομίζω ότι ήταν κ το 1ο single...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι που τον άκουσα, σχεδόν τον εμπέδωσα (για να μην κρίνω προκατειλημμένη) λέω πως είναι καλός!! (Αλλά δεν ξέρω και τι είναι ο κλασσικός Noel) ;)
    Όχι η δισκάρα της χρονιάς, αλλά αξίζει την προσπάθεια :)
    Και το βίντεο μου βγάζει κάτι από carnival :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή