Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

DJ Dimitri from Pallis' Choice 04/01/2012

26 σχόλια:

  1. Λοιπόν, βλέπω τα 2 συναρπαστικά και το 1 πολύ καλό και αναρωτιέμαι...εμένα γιατί δε μου κάθεται αυτό το στυλ μουσικής με τίποτα?
    Αναγνωρίζω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είναι καλό αλλά εγώ δεν το αντέχω...
    Δε βαθμολογώ λοιπόν γιατί θα είναι μάλλον άδικο...
    Μόλις έβαλε κάποιος και άλλο πολύ καλό
    τι να πει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχοντας αδελφή φλαουτίστα, πολύ τα εκτιμώ τα συναφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια;! Η αδελφή σου είναι φλαουτίστας;
    Ναι, δε λέω ότι δεν είναι καλά και ωραία όλα αυτά...απλώς εμένα δε μου κάθονται στο αυτί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Katerina :Και τι απολογείσαι?Κι εμένα δεν μου κάθονται πολλές απο τις μουσικές επιλογές του blog, και λοιπόν? Εχε ανοιχτά τ'αυτιά σου κι όλο κάτι ενδιαφέρον θα τσιμπήσεις,όλοι αυτό δεν κάνουν?

    Ναι, είναι στη Λυρική η αδελφή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στη Λυρική ε? Ωραία αλλά από ότι ξέρω τα περνάνε δύσκολα τελευταία... δύσκολο να είσαι μουσικός στην Ελλάδα, ειδικά σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχεις απολυτο δίκιο αλλά χρόνια τη ζηλεύω
    για τα ωράριά της και τις διακοπές.Καθένας με τον πόνο του θα μου πείς.Εγώ θ'αφήσω τα κοκκαλάκια μου στο μαγαζί, έχω να το λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ομολογήσω ότι το 1 συναρπαστικό είναι δικό μου... :-P .
    Συμφωνώ με την LNE απολύτως στο 4:14 κ με την Katerina στο 4:18 .Πολύ δύσκολο,είναι κ αυτός ένας λόγος που πήγα στρατό τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @LNE: Ο καθένας με τον πόνο του, είναι αλήθεια... τελικά όμως τι είναι καλύτερο να κάνεις κάτι που γουστάρεις με όλες τις δυσκολίες του ή κάτι που να μη γουστάρεις αλλά "είναι πιο εύκολο". Τουλάχιστον στο μαγαζί είχες την καταπληκτική ευκαιρία (και εμπειρία) να γνωρίσεις τον δημοσσ ;)
    @DJ Dimitri: εσύ και με τις σπουδές που κάνεις, μάλλον πρέπει να μαζέψεις τα μπογαλάκια σου και να πας στα ξένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την αυτοβαθμολόγηση δεν την καταλαβαίνω,υποτίθεται ότι βάζουμε πράγματα που μας αρέσουν ούτως η άλλως, άλλοτε πολύ,άλλοτε λιγότερο, έτσι δεν είναι?Πάντως δεν είσαι ο μόνος,
    έχω παρατηρήσει κι άλλες φορές ανάρτηση και βαθμολογία να μπαίνουν ταυτόχρονα :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κaterina:Δεν νομίζω να το άλλαζα,τη λόξα την είχα απο πιτσιρίκα, οπότε χαλάλι οι θυσίες...Και όντως, τις γνωριμίες που τις πάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευκαιρια & εμπειρια διαβαζω!! κατερινα με κανεις και κοκκινιζω!!!

    το κομματι πολυ ευχαριστο το βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. την ειρωνεία τη διακρίνεις κουμπαρούλη ε? :p
    σαν πολύ δεν funkίζεις τώρα τελευταία δημακοσσ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Κaterina : Καλέ άστον...Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει (σχεδόν όλα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Katerina: έτσι, να απολογείσαι πάντα, χα χα :-P
    Επίσης, πως αναγνωρίζεις πως κάτι είναι καλό ενώ δεν το αντέχεις; Η βαθμολόγηση άλλωστε είναι για να εκφράσει ο καθένας μας πως νιώθει με ένα άκουσμα που αναρτήθηκε. Democracy dear.
    @LNE: η αυτοβαθμολόγηση κρίνεται απαραίτητη κατ΄εμέ για δύο λόγους. 1. Ό,τι βάζουμε δεν το θεωρούμε ισάξιο, μπορεί να το βρίσκουμε απλά πολύ καλό, μπορεί να μας συγκλονίζει, μπορεί να το βρίσκουμε και βλακεία, ξέρω γω και να το βάλαμε για πλάκα. 2. Στις δημοκρατικές διαδικασίες ψηφίζουνε και την άποψη/πρόταση αυτοί που την προτείνουνε (π.χ. ...να σηκώσουμε το χέρι όσοι συμφωνούνε...κλπ.), το αντίθετο είναι λίγο κουλό. Τεσπά, επειδή προτείνεις κάτι, δεν πρέπει να έχεις γνώμη γι'αυτό; wtf?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδιά, δεν απολογούμαι. Δεν εκφράστηκα καλά μάλλον. Εννοώ ότι εμένα δε μου αρέσει αυτό το είδος. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να καταλάβω ότι κάποιο τραγούδι είναι καλό στο είδος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άλλη μία πολύ βαθιά φιλοσοφημένη συζήτηση...πόσο μας γουστάρω...
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον kostis για το θέμα ψήφου γιατί κάθε κομμάτι μας εκφράζει κ εμάς τουσ ίδιους διαφορετικά.Βέβαια δε χρειάζεται τόση επιθετικότητα βρε kostis μου.Τι πάθος είναι αυτό με το democracy? :-P
    @Katerina Θα λεγα πια ότι ο δημοσσ είναι 50% funk - 50& κάτι περίεργα συγκροτήματα που παίζουν ψαγμένο στυλ metal...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. επιθετικότητα, όχι (τουλάχιστον για τα δεδομένα μου, χα χα), πάθος για δημοκρατία, μπα... εγώ είμαι του φασισμού, χο χο χο :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε αντίθεση με Kat γουσταρίζω τρελά!

    Πάμε Kat σε παλιομοδίκο bar με παλιομοδίτικα pints να τους δώσεις μια ευκαιρία ακόμα;... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @mr.kostis:Να πούμε στον Σταμάτη να βάλει κουτάκι
    για την αυτοβαθμολόγηση γιατί εμένα δεν μου πάει καθόλου.Δεν κάνουμε ψηφοφορία ούτε διαγωνισμό,ούτε και 'βλογάμε τα γένια μας όμως.Δηλαδή βάζεις ένα κομμάτι και λες μέσα σου, βρε τον μπαγάσα, συγκλονιστικό με βρίσκω σήμερα..
    Αν για κάποιο κομμάτι σκέφτεσαι ότι είναι super ή έτσι κι έτσι, βγαίνεις και υποστηρίζεις την άποψή σου.Οχι στα μουλωχτά βρε σιγανά ποταμάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...!!!;;; με κούφανες. Αρνητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @DJ Dimitri from Pallis"Θα λεγα πια ότι ο δημοσσ είναι 50% funk - 50& κάτι περίεργα συγκροτήματα που παίζουν ψαγμένο στυλ metal."

    πσσσ...σκονη τον εκανες τον σερλοκ χολμς χαχαχ...!!!
    αλλα τι ειναι το "ψαγμένο στυλ metal"??!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι ένας εύσχημος τρόπος να πει ότι είσαι διχασμένη προσωπικότητα μάλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Δημοσσ έχεις δίκιο να απορείς,απλά έτσι μπορώ να το εκφράσω χρησιμοποιώντας στυλ μουσικής...Λογικά κόλλησες στο ψαγμένο.Αν πάρουμε το metal σαν σύνολο σίγουρα τα πιο εμπορικά κ τα πιο 'classic' δεν τα ποστάρεις οπότε πάμε σε κάτι πιο ψαγμένο από τη metal σκηνή ή που έχει στοιχεία από τη metal/rock σκηνή αλλά πάντα προσωπικά τα αντιμετωπίζω ως συνθέσεις πρώτα(δυστυχως πια) κ μετά σαν απλός ακροατής(χωρίς παρεξήγηση σε όλους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα'θελα να συνεχίσω τη συζήτηση αλλά έχω περίπολο σε μία ώρα κ πρέπει να ετοιμαστώ για να πάω στο στρατόπεδο... :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @DJ Dimitri from Pallis"Θα λεγα πια ότι ο δημοσσ είναι 50% funk - 50& κάτι περίεργα συγκροτήματα που παίζουν ψαγμένο στυλ metal."

    @LNE Είναι ένας εύσχημος τρόπος να πει ότι είσαι διχασμένη προσωπικότητα μάλλον!

    Σερλοκ, να σου γνωρισω τον Σιγκμουντ!! πειτε τα εσεις μεχρι να βρω τι να ποσταρω σημερα στο αγαπημενο μας Blog Therapy. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή