Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Song Of The Day 23/01/2012

7 σχόλια:

  1. Με μπλέκεις τώρα... Το Revolution Stone περίμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω ακόμα στο μυαλό μου την χθεσινή κουβέντα με τα παιδιά. Μιλάγαμε για Rock 'n' Roll...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Rock 'n' Roll? Εγώ για Smiths, Stone Roses και Inspiral Carpets άκουγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν μιλάγαμε για Rock 'n' Roll, εσύ κοίταζες να βάλεις αυτές τις αηδίες που ακούγαμε. Που να ακούσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν έβαζα τίποτε. Μόνο του έπαιζε. Ασε που εάν ήθελες κάτι απλά το ζητάς my friend. Αλλά που.... μέσα στη γκρίνια είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζήτησα και ήμουν πολύ συγκεκριμένος... "Βάλε κάτι που να ακούγεται σου είπα..." Με έγραψες κανονικά και άφησες το "δολοφονικό" computer να παίζει μουσική. ΟΥΣΤ ΡΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην ξεχνάς ότι αυτό το "δολοφονικό" μηχάνημα σε έχει κάνει να περάσεις καλά αρκετές φορές. Μην είσαι αχάριστος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή