Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Lenia’s choice 20/4/2012

7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Άσ’ τα. Πάλι…
      Να σε ρωτήσω και κάτι άσχετο με το κομμάτι που είσαι ειδικός: Όταν κάνεις σύνδεση σου βγάζει άλλη εμφάνιση για τη νέα ανάρτηση ή και για σχόλια; Εμένα πάντως μου βγάζει νέα εμφάνιση, με την οποία κάπου δεν τα πάω καλά και ζητάω επιστροφή στην παλιά.

      Διαγραφή
  2. Εμένα ακόμη μου βγάζει το παλιό interface. Σε λίγο καιρό πάντως θα υπάρχει μόνο το καινούργιο, (τουλάχιστον κάτι τέτοιο διάβασα κάπου) οπότε καλό είναι να εξοικιώνεσαι σιγά-σιγά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα προσπαθήσω να εξοικειωθώ το συντομότερο γιατί σίγουρα σε λίγο θα υπάρχει μόνο το καινούριο, όπως και με τα μέιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο Λένια!

    Εμένα δε μου βγάζει τη νέα εμφάνιση... μήπως για αυτό δεν μπορώ να βάλω φωτογραφίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω, Κατερίνα μου, μπορεί. Εγώ ούτε το κομμάτι δεν κατάφερα να ανεβάσω με τη νέα εμφάνιση... Ανεπίδεκτη τεχνολογικής μαθήσεως.

      Διαγραφή
    2. Με το παλιό interface έκανα το δικό μου post και φωτογραφία μπόρεσα να βάλω... Ούτε στο HTML παράθυρο, ούτε στο Compose δουλεύει? Φωτογραφίες μπορείς να βάλεις και από τα δύο.

      Διαγραφή