Τρίτη 10 Απριλίου 2012

LNE's choice, 10/4/2012

Nέα εκδοχή του αγαπημένου Bauhaus ύμνου

4 σχόλια:

  1. Γεια σου, LNE. Είχα ακούσει αυτή τη διασκευή προ καιρού που βγήκε το άλμπουμ και για να είμαι ειλικρινής δεν πολυκατάλαβα το νόημά της. Μου φαίνεται ότι δεν προτείνει κάτι, ώστε το μόνο που ίσως μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οι MGMT ήθελαν απλώς να επανεκτελέσουν ένα αγαπημένο τραγούδι. Ή μήπως μου διαφεύγει εμένα κάτι; Βέβαια το κομμάτι είναι από μόνο του αριστούργημα, οπότε ακόμα και ύστερα από τους παραπάνω ενδοιασμούς κάτω από συναρπαστικό δεν πάει. Τώρα θα μου πεις γιατί σου τα λέω όλα αυτά. Ε, έτσι κουβέντα να γίνεται εδώ στην έρημη χώρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω πάλι τους MGMT δεν τους έχω σε μεγάλη εκτίμηση και θα προτιμούσα να άφηναν το κομμάτι στη ησυχία του. Μέτρια διασκευή .... Χωρίς παρεξήγηση, ε LNE? ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μόνο θετικό που μπορώ κι εγώ να βρω σε αυτή τη "διασκευή" είναι να αποτελέσει αφορμή για τους νεότερους να ακούσουν το αυθεντικό. Κατά τα άλλα, καμία σχέση. Sorry, LNE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσε και το clip, με τους MGMT δεν τρελλάθηκα ποτέ, αλλά δεν θεωρώ ότι το βεβήλωσαν κιόλας...Ετσι , κουβέντα να γίνεται που λέει κι η Λένια, γιατι παρα-αραιώσαμε τελευταία ρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή