Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

g.wackee's Choise,04/10/2012


13 σχόλια:

  1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι!!!!!!αχαχαχαχαχαχα!!!!!!να δουμε αν θα φαμε κραξιμο απο τον SOTD!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μου το είχε στείλει ο Stam να το ακούσω, σε μια στιγμή ενθουσιασμού του (του έφευγαν ποτήρια από τα χέρια και τα σχετικά). Καλό!
      Βρήκες μάνα μμμ πως να ξανά - ποστάρεις;;;

      Διαγραφή
    3. Είσαι κακοήθης.... Ακου μου έπεφταν ποτήρια. Ενα μπουκάλι κρασιού έσπασα την προηγούμενη Τετάρτη και το έκανες θέμα. Και δεν είναι απλά καλοί. Εντάξει?

      Διαγραφή
    4. Ξεχνάς το ποτήρι - βάζο, όπως και τον εξής διάλογο...

      - Στην υγειά μας ρε μαλάκες, χικ! (Σταμ)
      - Ναι ρε boy! χικ - χικ! (SOTD και g.wackee)
      ΣΠΛΑΤΣ!!! (ήχος από ποτήρι που σπάει)
      - Ρε μαλάκες τι έχω πάθει σήμερα;;; Δεν το χω!!! (Σταμ)
      - Έκανα μαλακία που σου ζήτησα Jefferson Airplane!!! (SOTD)

      Διαγραφή
    5. Μμμμμμ.... Ναι.
      Εχω πάρα πολλές ενστάσεις για τα χικ!!! Τουλάχιστον τα δικά μου!!!!

      Διαγραφή
    6. Το ότι αγαπούσες όλο τον κόσμο δεν σου λέει κάτι για τα χικ;;;

      Διαγραφή
    7. Ο Δαλάι Στάμα... που αγαπάει όλο τον κόσμο!!!

      Διαγραφή
    8. χαχαχαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχα
      Δαλάι Στάμα
      χαχαχαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    9. αχαχχχαχαχαχαχαχα!!!!!!!μακελειο!!!!

      Διαγραφή
    10. Εμμμ δε φταίει κανείς..... Εγω φταιω που είπα ότι χάρηκα που σας είδα. ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ !!!!!!

      Διαγραφή