Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

George's choice 6/12/2011

19 σχόλια:

  1. Πολύ καλοί..δεν τους ήξερα. Μπράβο George :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμα θυμάμαι την τύπισα που ήθελε να ακούσει κάτι από Mισούσε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεπουτρα: αντί για Sepultura το έχεις ακούσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομολογώ ότι όχι. Τις Ριχιές τις ξέρεις? Φαντάζομαι ότι και η LNE θα έχει πολύ υλικό από τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxaax υπάρχει και το Κασσάτορ (Kreator) αλλά φταίει το λογότυπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι και οι Ρειμονς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H LNE έχει πολλά..μου χει πει ο Δημοσσ μερικά..
    Πάντως ο θείος μου έλεγε ότι παλιά πήγαινε κόσμος κ ζήταγε το Γιεα Γιεα (She loves you, Beatles)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντιρ Ρουρλε - Deep Purple ρε αγρραματοι χαχαχ...

    αλλα σας εχω κουιζ!(ευκολακι) τι ηθελε ο Θεος που κυκλοφορουσε στα δισκαδικα με ενα χαρτακι το οποιο εγραφε πανω στα Ελληνικα οπως το γραφω "Σουλα στε ο Σουλα ντο"???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει εμένα μου το έχεις πει...θεϊκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Δήμοσσ: Δε το πιστεύω ρεεεεε, χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 3 απο τις καλυτερες ατακες που μου ερχονται προχειρα και αφηνω την LNE να συνεχισει μολις παει σπιτι που τα θυμαται και καλυτερα!!

    "θα ηθελα Van Morrison και οτι αλλο εχετε απο Doors"

    "θα ηθελα Iggy Pop και τριο Stooges"

    "θα ηθελα ενα Best Led Zeppelin αλλα να μην εχει τα γνωστα τους κομματια μεσα γιατι αυτα τα εχω!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά τα πρώτα 2 αλλά το τελευταίο!!!! Oh my!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Keyser το καταλαβες βρε θηριο??!! χαχαχαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαζεψτε τα μαργαριτάρια και εκδόστε τα. Θα τσοντάρω και εγώ με ατάκες για μουσική αλλά και ποτά... Ενα Κεικ με πάγο, κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και ο SOTD με βλακείες χρηστών...π.χ. σε τι "περιβάλλον δουλεύετε;" "ε, έχουμε παράθυρο και μία γλάστρα!!"
    @Stam: το κέικ είναι άπαιχτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εγώ άπειρα λόγω επαγγέλματος: "Αιφνιδιάστε τα ψάρια στο καυτό λάδι", "Οι ξετρελαμένες πρασινάδες και τα χολόκλαδα(;)", "Λαμπερά κρασιά" (το sparkling wines), "Η τρομοκρατική επίθεση της 9ης Νοεμβρίου" (πολλές φορές στο κείμενο) "Ο Τρούμαν κάποτε τα έπινε με τον Γουόρχλολ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχα
    εμένα στην παλιά δουλειά, όταν έπαιρνα τηλ σε άλλες εταιρείες μου έλεγαν δε θέλουμε Μπρίζες και Σκούπες (όσοι ξέρετε που δούλευα θα γελάσετε...οι υπόλοιποι από κοντά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ενα Κεικ με παγο? ο Panho ητανε μετα το τριτο Haig?!! χαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αντε να πω κ εγω καποια απο την μικρη μου εμπειρια στα δισκαδικα.

    1)θα ήθελα τον τελευταιο δισκο των Thundersticks
    2)Nicolas Cage and the bad streets έχετε?
    3)Γεια σας,μ΄ξπωσ έχετε B J ork?(θεικό,δεν το πίστευα,είχα μείνει κ τον κοιτούσα...)


    Αλλά τα δύο καλύτερα είναι τα εξής:

    α) Γεια σας,το τελευταίο του Botticelli το έχετε?(απλά τα έχωσα στην'κυρία'-->Κυρία μου ο Botticelli ήταν ζωγράφος,τον Bocelli ψάχνεται!!!)

    και....

    β) Γεια σας.
    Θα ήθελα να μου δώσετε το τελευταίο cd του
    Ερος Μαραζιώτη...(εκεί απλά σχεδόν έκλαψα από χαρά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή