Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Song Of The Day 9/12/2011

Το “The Mountain” είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια. Οι στίχοι είναι εκπληκτικοί και ιδιαίτερα τους τελευταίους δύο μήνες έχουν γίνει το ευαγγέλιό μου. Το τραγούδι το έχει γράψει ο Steve Earle. Η πρώτη εκτέλεση είναι από αυτόν. Η δεύτερη, από τον Levon Helm. Ξέρω ότι είναι κουραστικό να ακούσεις δύο εκτελέσεις που είναι σχεδόν ίδιες, αλλά πιστέψτε με… η ερμηνεία του Levon Helm είναι απλά συγκινητική! Ρένα πρέπει να το μάθεις, γιατί μάλλον θα ξεκινήσουμε με αυτό! Enjoy…

Steve Earle





Levon Helm




10 σχόλια:

  1. The Mountain
    (Steve Earle)

    I was born on this mountain a long time ago
    Before they knocked down the timber and strip-mined the coal
    When you rose in the mornin' before it was light
    To go down in that dark hole and come back up at night

    I was born on this mountain, this mountain's my home
    She holds me and keeps me from worry and woe
    Well, they took everything that she gave, now they're gone
    But I'll die on this mountain, this mountain's my home

    I was young on this mountain but now I am old
    And I knew every holler, every cool swimmin' hole
    ‘Til one night I lay down and woke up to find
    That my childhood was over and I went down in the mine

    There's a hole in this mountain and it's dark and it's deep
    And God only knows all the secrets it keeps
    There's a chill in the air only miners can feel
    There're ghosts in the tunnels that the company sealed

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίοι στίχοι, αλλά ως μεγαλωμένος στην Αθήνα δεν μπορώ να ταυτιστώ, εσύ σε ποια χωράφια, βουνά κλπ. μεγάλωσες και στα μαγαρίσανε; Και επίσης τους τελευταίους δύο μήνες το σκέφτεσαι για ανθρακωρύχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωστή, άσε και κάτι να πέσει κάτω...
    (Για σήμερα ισχύει παρεμπιπτόντως αλλά ΜΗΝ αργήσετε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει που μας κάνεις και τον εκτιμητή τέχνης εδώ μέσα!!! Απορώ για ποιο λόγο σε κάνω παρέα!!! Πρέπει να σου πω κάτι όμως... εδώ και χρόνια οι γονείς σου μου δίνουν 1000 ευρώ το μήνα για να κάνουμε παρέα! Στον Δημοσσ του έχουν γράψει το σπίτι! Για να μην έχεις απορίες, παλιότερα μου τα έδιναν σε δραχμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα, αφού είμαι art director...
    Αλήθεια για τους γονείς μου; I´m not in shock though. That´s usual with Greek parents. Οι δικοί σου μου δίναν περίπου τα ίδια για να σου μαθαίνω πράγματα και μουσική -μην πάει χαμένη η κιθάρα κλπ.- αλλά μου το κόψαν τα τελευταία χρόνια γιατί λέει απέτυχα... χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τους γονείς μου σταμάτησες να τους "βλέπεις", όταν άρχισες την θοραζίνη. Ο γιατρός σου είπε την ιστορία αυτή για να μην φρικάρεις. Enough said... θα τα πούμε το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο Θοδωρή... μου έφτιαξες τη μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @rena : Πρόσεξες την διαφορά των vibrato στις 2 εκτελέσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι, κατάλαβα γιατί ανέβασες και του Helm, τα άκουσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγκλονιστικό τραγούδι...

    Μου άρεσε πολύ και το πρώτο video του Earl.

    ΑπάντησηΔιαγραφή