Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Pete's Choice 19/12/2011

9 σχόλια:

  1. Ωραίες οι Γενοβέφες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αλλά χωρίς αυτήν με το κόκκινο φόρεμα και με λίγο λεσβιακό παγανιστικό σεχ θα ήταν άψογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, αλλά αυτή έχει και τη φωνάρα.Μου θύμισε τις Indigo Girls.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ είμαι με την άλλη ...άρα. Άσε που αυτή μου θυμίζει εκείνη την αγάπη του Δήμου την country-πάπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε εχει σημαδεψει η Miranda τελικα ε κωστη?! χαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν ικανοποιείται κάπως η φαντασίωσή σου kostis, ο Jack White τις φώναξε (ποιός ξέρει με τι σκοπούς) από τη Σουηδία τους στο Nashville (πφφφ) να ηχογραφήσουν... ένα ολόκληρο τραγούδι!

    Ίσως εκεί να έπαιξε κάτι...

    Και η Miranda είναι ωραία... Αϊ σαπορτ Δημοσσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ε, ναι, μου είπε ένας φίλος πως καραγουστάρει και είμαι ακόμη σε σοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο τραγούδι, καλές και αυτές και καλό και το video..
    @Pete: Υποψιάζεσαι ότι ο Jack είχε χαμερπείς σκοπούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στα κορίτσια, μπράβο και στον Jack, μπράβο και στον Pete! Πάρα πολύ ωραίο! Εμένα πάλι τα γυρίσματα στην φωνή της μου θύμισαν την Ternheim και γι αυτό θα βάλω λίαν συντόμως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή