Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Stamatis' choice, sometime in 1984 (guilty pleasures #2)

" Ενας φίλος ήρθε απόψε απ' τα παλιά ... "
... πριν λίγο συνάντησα φίλο από το σχολείο και παρά τα 27+ χρόνια που έχουμε να βρεθούμε και την κάκιστη κατάστασή του, μου θύμησε μία από τις πιο όμορφες στιγμές που εχω ζήσει...
Γραφική για πολλούς από εσάς, αλλά σημαντική για εμένα.
1984 .. στο λιοντάρι της πλατείας .. δύο κιθάρες .. υποτυπώδη κρουστά .. τέσσερεις φίλοι .. πολλοί γνωστοί (& πολλές μαυροδάφνες)
Δε χρειάζεται να το ακούσετε.. το ξέρετε από τον τίτλο και μόνο ..


Για το Βασίλη λοιπόν ...
(ρε βλαμένε... το έχεις το χαρτάκι με τις διευθύνσεις των blogs ??)

Thanks for your time !!

5 σχόλια:

  1. Guilty Pleasure αυτή η κομματάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου πω Λένια, όταν το εβαλα ενα απογευματάκι στο μαγαζί κάποιος γνωστός μου είπε οτι γίνομαι γραφικός... έκτοτε λοιπόν το απολαμβάνω μόνος μου. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με μια μαυροδάφνη θα τα ξεχνούσε όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οποιος σου ειπε οτι εγινες γραφικος να παει να τσεκαρει την δικια του καρτα γραφικων!! αλλα τωρα που το σκεφτομαι την ειπες και συ την γραφικοτητα!! ακου κει Guilty Pleasure!!!! χαχαχ...
    συγκλονιστικο ΥΠΕΡ-ΕΠΟΣ φυσικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ απολύτως με τον Δημοσσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή