Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

unKle archo´s choice 14/1/12

Πόσο τεράστιοι είναι αυτοί οι τύποι? Στην αρχή τους θεωρούσα θεόφλωρους, με το σοβαρότατο κριτήριο πως τους ακούει η αδερφή μου, άρα εμένα δε μου κάνουν. Όταν λογικεύτηκα και άρχισα να της παίρνω τα cd για να τους μελετήσω λιγάκι, έφαγα μεγάλο χαστούκι. Όχι πως τώρα είμαι φαν, αλλά τους ακούω με τη μάξιμουμ ευχαρίστηση και πόρωση, ειδικά αυτή την εποχή που μου συμβαίνουν διάφορα και ταυτίζομαι με τους στίχους τους. Το πόσο σημαντικούς τους θεωρώ για τη μουσική είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν έχω όρεξη να συζητήσω.

3 σχόλια:

  1. Μεγάλε, η αντίφαση είναι το φόρτε σου. Τι πρόλογος είναι αυτός πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαλεκτικός υλισμός, νόμος 3:
    Η ενότητα και πάλη των αντιθέτων είναι ο νόμος, δυνάμει του οποίου όλα τα πράγματα, φαινόμενα και προτσές προσιδιάζουν πλευρές, τάσεις, εσωτερικά αντιφατικές που βρίσκονται σε κατάσταση πάλης. Η πάλη των αντιθέτων δίνει την εσωτερική ώθηση για ανάπτυξη, οδηγεί στο φούντωμα των αντιφάσεων, που λύνονται σε ένα ορισμένο στάδιο με την εξαφάνιση του παλιού και την εμφάνιση του καινούργιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα, αλλά όχι και στην ίδια πρόταση σχιζοφρενούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή