Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

δημοσσ choice 20/2/2012





West End Motel - Highwaters




14 σχόλια:

  1. Eμένα συγχωράτε με αλλά μου φέρνει σε Bruce η φωνή και η σύνθεση,και βαριέμαι(Η φίλη μου η Πόλυ θα μου τα ψάλλει)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εβαλες στο στομα σου τον Bruce βλασφημη?!! που θα λεγε και η Πολυ χαχαχ!
      οκ, εσυ ακου το fiend without a face που "σερφαρει"!!

      Διαγραφή
    2. Καλά... εννοείται fiend without a face πολύ καλύτερα. Βλάχαρε.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ με Kostis.Kαι δεν έχω πρόβλημα με τα βλάχικα.

      Διαγραφή
    4. δειχνει πιο εντυπωσιακο αρχικα αλλα καταληγει μονοτονο σε σχεση με το west end motel για μενα που ειμαι βλαχος και δεν ξερω!

      Διαγραφή
    5. Εντάξει, ούτε εγώ. Απλά να την λέμε που και που στον Δημοσσ που με τον έρωτα έχει για την Αμερικανοβλαχιά μου θυμίζει κάτι Γκρικς Μπομπ Μάρλευ, με τα ράστα τους και τα τρικολόρε σκουφιά τους, χε χε χε...

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Καλοοό... γιατί το διέγραψες;

      Διαγραφή
  2. Γιατί μιλάμε για μουσικές και όχι για στυλ(και του πάνε κιόλας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πώ εγώ τι του πάει: Να πάει για ξυλοκόπος στα Απαλάχια όρη (και αυτό θα το πάρει για κοπλιμέντο, είμαι σίγουρος) :-P

      Διαγραφή
    2. εγω ημουν ο ορισμος του απαλαχιαν τρανσ μεταλ πολυ πριν τον ανακαλυψει ο Κιλλικ χαχαχ!!

      Διαγραφή
    3. Ορίστε, σε ανέβασα και πήρες φόρα τώρα!

      Διαγραφή