Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

DJ Dimitri from Pallis' Choice 19/02/2012

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ! !

BRAND NEW ! ! !


Saltillo is Menton J. Matthews III (born January 3, 1976), also a member of Sunday Munich. The album Ganglion (2006) was his debut under the name of Saltillo. Matthews is a multi-instrumentalist, playing cello, viola, violin, guitar, drums, piano, and bass, as well as a slew of electronics. He has spent the last few years refining his song-writing abilities by scoring film soundtracks and doing production work at the mixing desk.
new full length album Saltillo “Monocyte” available in FEB 2012 from Artoffact Records.

8 σχόλια:

  1. Δεν είχα ξανακούσει. Εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο συγκεκριμένος είναι δυσεύρετος...Δλδ αν δεν στον πει κάποιος δύσκολα τον ανακαλύπτεις,κ εμένα ένας φίλος από το Edinburgh το 2007 μου τον έβαλε και μου άρεσε πολύ.Είναι πολύ ταλαντούχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν εξαιρέσουμε το χθεσινό αρκετές μέρες είχες να βάλεις ενα τόσο καλό κομμάτι.ΕΥΓΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έπαιζα λίγο με τον Kostis.Αν και πιστεύω ότι θα του αρέσει κ αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πολύ καλό το βρήκα, δεν τρελάθηκα όμως. Καλό μωρέ και το χθεσινό, αλλά όποιος "παίζει" μαζί μου αναγκαστικά ποστάρει πιο ενδιαφέροντα πράγματα, χε χε.

      Διαγραφή
    2. Ο συγκεκριμένος κάνει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.,εντάξει δεν πρωτοπορεί...για το 2ο σκέλος της απάντησης : χεχεχε...

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικό κομμάτι DJ Dimitri from Pallis. Για εμένα η ψυχή είναι το παν. Αν μπλέξεις με "πρωτοπορίες" ή τι θεωρεί ο καθένας μας πρωτοποριακό, νομίζω ότι χάνεται η ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω αρχίσει και ασπάζομαι κ εγώ σιγά σιγά αυτή την άποψη,αν και με το μικρόβιο του μουσικολόγου...

      Διαγραφή