Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

δημοσσ choice 30/9/2011

8 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το γιαούρτι, γουστάρω library φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν πω ότι το βασικό θέμα μου θυμίζει ελληνική τανία με Κωνσταντάρα κ Τζαννετάκο, θα με κράξετε; Εχει κ τον Λαμπρούκο Μπαλαντέρ σε λίγο στην τηλεόραση... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω και μια συνταγή για γαρίδες cocktail... θέλετε να τη μοιραστούμε;;;
    Καλό το τραγούδι όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ... τσαχπινομπιρμπίλης μας βγήκες σήμερα, άντε
    και σε άλλα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @LNE:φοβηθηκα μη μου βρυκολακιασεις βρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ax,πολύ σ'ευχαριστώ,λέω κι εγώ απόψε να προτιμήσω κάτι πιό γειωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Katerina Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.... Δεν έχεις και άδικο... αν και δεν είναι και απαραίτητα κακό!

    @Δημοσσ Πέρα απο την πλάκα μου άρεσε η ατμόσφαιρά του, θα τους ψάξω με την ελπίδα οτί παίζουν σε τέτοιο μοτίβο και θα πιω ενα βερμούτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή