Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Stamatis' choice - 1/10/11

Αρχίζω και εγώ λοιπόν ένα μικρό αφιέρωμα σε ελληνικές μπάντες των '80's. Εσκεμμένα αφήνω έξω τους Drive γιατί τους έχετε χιλιοακούσει και κάποια άλλα groups της dark wave σκηνής γιατί μάλλον δεν σας ενδιαφέρουν (προσωπική εκτίμηση ...)
Ξεκινάω διστακτικά με το πιο γνωστό από αυτά που έχω στο μυαλό μου...
Purple Overdose - Rooby Go Round
(from "Exit #4" (1988) on Pegasus Records - PEG 005)


P.S. Τα περισσότερα τραγούδια είναι από βινύλιο και έχουν scratches. Επίσης αρκετά βίντεο τα έχω φτιάξει εγώ καθώς οπτικό υλικό από αυτή την εποχή ... ΔΥΣΚΟΛΑ....
Hope you don't mind!!
Enjoy!!


6 σχόλια:

  1. Οχι, δεν μας πειράζει καθόλου!Μήπως να μας έλεγες
    κάποια στιγμή πώς τα σκαρώνεις ακριβώς??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διστακτικα;.... Μας δουλεύεις…

    Αφου θα μας πεθάνεις πάλι! Με την καλη έννοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα είναι αδιαμφισβήτητα μια ωραία βδομάδα άρα!
    We don't mind at all! Well done..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι μπάντα ε? Λογικό που αφήνεις έξω Drive αλλά προσωπικά δε θα βαρεθώ ποτέ να τους ακούω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή