Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Katerina’s Choice, 28/9/2011

7 σχόλια:

  1. @Pete: check out this version http://www.youtube.com/watch?v=spBiWsgJOd4 θα καταλάβεις γιατί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι παλιές αγάπες δεν κρύβονται... ε Κατερινάκι;
    Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι κι έχει ωραίους στίχους...Για όσους ενδιαφέρονται η άλλη version έχει μεγάλη εισαγωγή με έναν τύπο μεγάλο σε ηλικία που μιλάει για την εμπειρία του σε ghettos. Είναι λίγο δύσκολο να τον καταλάβουμε γιατί έχει βαριά προφορά (Pete) και δε μπόρεσα να βρω υπότιτλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Κατερίνα, το ότι οι δύο πρώτοι δίσκοι του Tricky (1995-96) είναι από τους σημαντικότερους δίσκους των nineties και το ότι όταν τον είδα live τον Δεκέμβρη του ΄96 στο Ρόδον με άφησε άφωνο, με έκανε να αγοράσω και να ακούσω τα όχι σπουδαία, αλλά ακόμη αρκετά καλά επόμενα άλμπουμ του (1998-2001). Από κει και πέρα όμως άστα-βράστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Kat Η προφορά του θείου ωραία! Αν και νομίζω όχι υπερβολικά βαριά. Με λιγο προσοχή καταλαβαίνεις τι λέει...

    Οι στίχοι του Tricky είναι όντως φοβεροί γενικά. Και o Tricky και trip hop κλπ μου θυμίζουν και παλιές εποχές αγαπημένες... μάλλον αντίστοιχες με τις δικές σου Katerina... οπότε είμαι πάντα θετικά προκατηλειμένος σε τέτοια μουσική παρόλο που ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Kostis: Κι εγώ είχα παρατήσει τον Tricky για μεγάλο διάστημα, αλλά άκουσα το τελευταίο του (Mixed Race -2010) και μου άρεσε. Σε ζηλεύω! Εγώ δεν τον είχα δει και βέβαια δε θυμάμαι πια γιατί...
    @Pete: και του Tricky η προφορά μου αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λοιπον, το Mixed Race ομως ειναι πραγματι καλο!! και γω γουσταρω Κατερινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή