Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Lenia’s choice 21/10/2011 - Guilty pleasure



Πέτσα! Deadly!

18 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Τώρα που το λες...νομίζω ότι αυτό θα είναι όλων μας... εμένα σίγουρα ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θυμάμαι διαμάχη Mc Hammer-Vanilla Ice! Είχα ξεχάσει και τις φουφούλες που φοράγανε για παντελόνια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και Kriss Kross που φόραγαν τα παντελόνια ανάποδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λένια νομίζω ξεπέρασες τα όρια!!! :P
    Πάρε την εκτέλεση του Jim Carrey.. θα πεθάνεις στα γέλια...
    http://www.youtube.com/watch?v=0A7tLVIsuNw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και Dr Alban! Τον θυμάστε αυτόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eσείς γελάτε αλλά ακόμα μου τα ζητάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι περίεργη να δω τις φάτσες αυτών που τα ζητάνε...Πρέπει να τους βγάζεις φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να πρωτοκάνω..Να βγάζω φωτό η να γράφω ατάκες
    στο κοτσανολόγιο που κρατάμε εδώ και χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άνετα σου φτιάχνω σελίδα στο blog να ανεβάσουμε το κοτσανολόγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΩΩΩ πρέπει να το εκδόσεις!!! Πριν από αυτό πρέπει να μας πεις καμία ιστορία...κάτι μας έχει πει ο Δήμοσσ από δω κ από κει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, πλάκα θα είχε.Μια θείτσα ας πούμε με είχε ρωτήσει αν επιτρέπεται να πάρει κασέτα του Ξυλούρη
    η θα την κακοχαρακτήριζαν στη γειτονιά που ακούει
    πεθαμένο άνθρωπο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε συ LNE, να σου παραγγειλω δυο δισκακια τωρα που σε πετυχα, σημειωνε...

    To the Extreme - Vanilla Ice
    Please Hammer, Don't Hurt 'Em - MC Hammer

    θενξ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Δημοσσ: Μου έδωσες ιδέα για Theme Friday. Σαβούρα που έχω στην δισκοθήκη μου! Θα παίζει και κείμενο που να εξηγείς γιατί αγόρασες την σαβούρα... τι λέτε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ένα μπορεί και να τόχουμε κυριοσσ, μήπως σε κασσσέτα σας βολεύει καλύτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. xexe Αν το κάνεις διαγωνισμό θα κερδίσει ο Δημοσσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τα εχω ρε LNE. Απλα ηθελα να δειξω στην κατερινα πως ειναι οι φατσες που τα ζητανε! αν δεν τα ειχα θα τα ζητουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @LNE:??????!!!!!!....... :-o
    @Δημοσσ: δεν περίμενα κάτι διαφορετικό...θέλω να ελπίζω όμως ότι τα αγόρασες στα 80s early 90s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Katerina: οχι βεβαια, τοτε ημουνα σκληρο μεταλλο και τα κοροιδευα αυτα αν και τα απολαμβανα ενοχα! μου πηρε καποια χρονια να καταλαβω πως ο αυτοπροσδιορισμος μου ως "ροκερ" "μεταλλο" κτλ το μονο που εκανε ηταν να μου προκαλει ενοχες που δεν εχω στην πραγματικοτητα. δεν ξερω που θα φτασω, the sky is the limit!! or is it oasis & Smiths? χαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή