Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Song Of The Day 21/10/2011



Το τραγούδι δεν λέει πολλά πράγματα. Τυπικό hard rock. Το solo όμως κόβει κεφάλια ( ακούστε από το 1:36) . Από τα καλύτερα που έχω ακούσει! Όταν προσπαθούσα να το βγάλω το άκουσα τόσες πολλές φορές που στο τέλος το λάτρεψα. Αγόρασα και cds της μπάντας! Guilty όμως για ποιον λόγο; Γιατί θα προτιμούσα να καταπιώ ζαντολάστιχα, παρά να σας το βάλω σπίτι μου. Το θάψιμο που θα έτρωγα μετά δεν λέγεται! Ο Δημοσσ με τον kostis θα έλιωναν τις τηλεφωνικές γραμμές από τις τόσες ώρες κράξιμο! Κρυφά ο Δημοσσ θα αγόραζε από ebay βινύλιο! Ο Stam θα ξίνιζε την φάτσα! Ο g.wackee θα είχε πάθει ανακοπή καρδιάς από το γέλιο! Ο Γιωργάκης θα πήγαινε νοσοκομείο από το άγχος μην αρχίσω και παίζω έτσι! Ο Tolis θα πάταγε το eject στο cd player. Ο Panho θα το λάτρευε! Γιατί το έβαλα σήμερα; Γιατί κατά βάθος μου αρέσει να με κράζετε! Στο γνωστό μέρος το απόγευμα!

26 σχόλια:

  1. Εδώ που είμαι δεν μπορώ να ακούσω... αλλά χαχαχα οι αντιδράσεις των παιδιών χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος έβαλε συναρπαστικό;;; ΠΟΙΟΣ;;; ΠΟΙΟΣ;;; Θες να γνωριστούμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω !!! Για την περιγραφή σου!! Οχι για το track :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά εσύ θα έπρεπε να ντρέπεσαι γενικά για αυτά που ακούς. Αλλά περίμενα τίποτα "τα κορίτσια ξενυχτάνε". Με απογοητέυετε μεχρι στιγμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Tolis: Μιλάς ως πρόεδρος των eurofans;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @SOTD: Πως και δεν έβαλες Tank?
    Που χάσαμε τους Dead Moon εξαιτίας τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Tolis : Tank; Dead Moon; Για πες την ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πηγαίναμε Dead Moon, και λες καθίστε να ακούσουμε το cd των Tank πρωτα, με αποτέλεσμα να καθύστερίσουμε στην συναυλία, και να προλάβουμε 2 τραγούδια.
    Ήταν η μοναδική συναυλία Dead Moon στη ιστορία που άρχισε και τελείωσε νωρίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ;;;;; Και γιατί σου έβαλα να ακούσεις Tank;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Τolis: Τα κορίτσια ξενυχτάνε είναι του Δημοσσ το αγαπημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρω γω? Δεν το θυμάσαι? Όλοι είμασταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε Τόλη το να σου βάλω να ακούσεις Tank, για να γουστάρεις, μου ακούγεται κάπως. Μάλλον θα κατάπια ζαντολάστιχα μετά...
    Άσχετο... οι Tank τελικά σου άρεσαν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε όλους μας έβαζες. Νομίζω είχαν παίξει πρόσφατα, κάτι τέτοιο. Όσο για την ερώτηση σου, μπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και εγώ δε θυμάμαι καλά...φαντάζομαι ότι δε με ενδιέφερε καν το θέμα. Θυμάμαι για τη φάση dead moon όμως ότι βγήκαν στην ώρα τους και το συζητάγαμε μετά...γιατί δεν είχα έρθει στη συναυλία? δε θυμάμαι...μάλλον θα είχαμε πιει πολλές μπύρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το "τα κοριτσια ξενυχτανε" δεν ειναι γκιλτυ πλεζιουρ ομως, ειναι κομματαρα! για γκιλτυ πλεζιουρ εχω το boys don,t cry και το wonderwall. α, και ενα smiths που δεν μπορω να αντισταθω στο λικνισμα καθε φορα που το ακουω. χαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Tolis: Αν είναι οι Tank που ξέρω εγω (Filth Hound Of Hades)σιγα μη σου άρεσαν. Ουτε κι εμένα δηλαδή είχα πάρει το δίσκο γιατί είχε και ένα 7ιντσο μέσα που μου άρεσε, αλλά το LP...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Δημοσσ: και οτιδήποτε είναι από Sabrina ή Samantha Fox και τα έπαιζες στο Outlaw φαντάζομαι δεν είναι guilty pleasure e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε Τόλη θα με τρελάνεις;;; Αφού δεν σου άρεσαν, γιατί έμεινες σπίτι να ακούσεις όλο το δίσκο;;;;; Κι έχασες και Dead Moon;;;; Μάλλον με έκανες παρέα για τις τζάμπα μπύρες;;; Ή για να μου πασάρεις ένα συγκεκριμένο συγγενικό σου πρόσωπο;;; Τώρα το κατάλαβα! Για να την ξεφορτωθείς μέχρι και Tank άκουγες! Εμμμ καλώς βλάκας ήμουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Δήμοσσ: κάνεις δηλώσεις, και παίζεις με την τύχη σου. Ένα απο τα αγαπημένα συγροτήματα και δύο αγαπημένα κομμάτια guilty? Όλοι θυμόμαστε τα πάρτυ σου στο Outlaw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Δήμοσσ: εγώ ξέρω και άλλο με το οποίο λικνίζεσαι! Υπάρχουν και ντοκουμέντα από το γαμήλιο βίντεο ενός εδώ μέσα... Τόλη, μπορεί να χρειαστούν τα πειστήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποιος άλλος έβαλε συναρπαστικό;;; ΠΟΙΟΣ;;; ΠΟΙΟΣ;;; Θες να γνωριστούμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι ναι γνωρίστε τον και πάρτε τον μαζί σας και τον άλλο τον τύπο που παρενοχλεί τη Lucy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι άλλο συναρπαστικό;!;! Ρε παιδιά ελάτε να γνωριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα θέλαμε παρακαλω ο SOTD να γραψει και τη συνεχεια της κουβέντας όπως αυτη εξελίσσεται (εξελιχθηκε) στο γνωστο στεκι (γιατι σιγά μη δεν εξελιχθηκε). Περιμένουμε. Εως τότε θα βάλω και γω συναρπαστικο και θα έρθω Ι.Ο. να γνωριστουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή