Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Katerina’s Choice, 21/10/2011



SAXON... Δε μου αρέσουν καθόλου! Τους απεχθάνομαι! Όταν τους πετυχαίνω στο Rockwave, προσφέρομαι να πάω να φέρω τις μπύρες...κι όμως...έχουν γράψει αυτό...το οποίο μου αρέσει...πολύ... :-S

Για να προλάβω αντιδράσεις, επειδή παρεξηγήθηκε το νόημα του σημερινού Theme Friday, όχι δεν αισθάνομαι ενοχές...απλώς είναι κάτι εντελώς εκτός των ακουσμάτων μου κ σχεδόν κανείς δεν πιστεύει ότι θα μου άρεσε κάτι από αυτούς. Ούτε εγώ το πίστευα.. Δε μου αρέσουν καθόλου οι Saxon και "ντρέπομαι να το ομολογήσω" αλλά από ότι φαίνεται είμαι princess of the night "xaxa"

9 σχόλια:

  1. Έχω έναν γνωστό που στα Rockwave δεν διανοείται να χάσει Saxon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι και τους προτιμάει από Mastodon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aaaa ton jero ton tupo ... einai enas enoxlitikos pou kathe bradi erxetai spiti kai epimenei oti menei mazi mou!!!!! :)
    kalimeraaaaa!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα
    Μα κι εσύ τόσα χρόνια δεν καταφέρνεις να τον ξεφορτωθείς...τσιμπούρι έχει γίνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν φοράει βρακί Ταρζάν, τότε τον ξέρω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οταν ειναι μαζι μου φοραει το σπαιντερ μαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομολογώ οτί περίμενα τίποτα Whitney Houston...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Τolis: En vogue ίσως αλλά σε άλλη λίστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή